تسليت به همشهريان نجيبم خانواده های علی پور و وابستگان

خرید بک لینک

گل نسرین..

گل نسرین زمستان دوست است..این را در باب پرورش این گل زیبا نوشته اند... و نسرین دیار ما...او همه ی فصل ها را دوست داشت...اما خزان حسودی اش شد و او را با خود برد...

مرگ این روزها چیزی بیشتر از آزادی است. درگذشت مرحومه نسرین علی پور بشدت دلم را به درد آورد این دو بیت در همان ساعت شنیدن خبر کوچ پاییزی اش سروده شد

امشب از بدر قمر ماهتر و پاکتری

گل نسرین به کجا با عجله بی خبری

کم نچیدی گل مریم گل نرگس گل سرخ

باد پاییز دلت آمده نسرین ببری؟

نسرین، هیچ کس به پایش نرسید آن گونه که تو رسیده ای ...

چون که همپایه ی نسرین به جهان یافت نشد

جز خودش هیچ کسی نیز به پایش نرسید

اردیبهشت...

ما را در سایت اردیبهشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: سه شنبه 3 دی 1398 ساعت: 23:56

صفحه بندی