سهم من از تو

خرید بک لینک

سهم من از تو به غیر از عقده و خواری نبود

خواستم برگردم اما...قسمت انگاری نبود

رابطه مابینِ ما...اینقدر ناهمجنس بود

با دعا هم قابلِ حفظ و نگهداری نبود

زندگی را تا به رفراندوم کشیدی جنگ شد

تعرفه: «نه» بود و «خیر»...انگیزه ات «آری» نبود

من نوشتم «نیمه ی من» تو نوشتی «...نیستم»

ای زلیخا قصدت از اول خریداری نبود

تا که نوشیدم دو فنجان... چشمهایت...سوختم

در بساطت قهوه ای جز نوع قاجاری نبود

بی تاریخ/احتمالا اسفند97 ..مکان: زندان مرکزی یاسوج..بند 3

پ ن:

1-واقعا خواستم برگردم...اما اتفاقی افتاد که نشانه ای بود بر اینکه خدا نمی خواهد من برگردم به گذشته ای که چیزی جز خواری و حقارت برایم نداشت

2-خدایا خودت کاری کن... یا قدرتی به من بده که خودم کاری کنم...اساسی

اردیبهشت...

ما را در سایت اردیبهشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 16:36

صفحه بندی