
سلام حمید عزیزم، ورودت را به قرن پانزدهم تبریک می گویم امیدوارم گل پسرات خاصه حسین عزیزم قرنی پر از رفاه و سلامتی را با شما بگذرانند. این دو بیت تقدیمت بداهه استب نام خداوند دیرینه خاکرهاننده ی ما از آژی دهاکدرود فراوان درین روز نیکبه جمشید و بنیان آیین پاک پس از تو یادگارت قلب بندهکنار نیمکت ها گریه می کرد شنیدم زیرِلب آهسته می گفترفیق مهربانم زود برگردبگذریم، ما همه ذوالقرنین هایی شدیم که تا سر کوچه خودمان را هم فتح نکرده ایم خیر سرمان ذوالقرنین هستیم یک قرن آن در بازی بد و...
ادامه مطلب
xa0 ساعت هشت و بیست دقیقهفرشته ی از آسمان فرود آمد روی تل عبدالله کشته مردم سوق از چهارپا و دو پا به تل عبدالله کشته هجوم بردند ساعت هشت و سی دقیقهبخشدار, رئیس کلانتری, شهردار, امام جمعه, شورای شهر همه منتظرند صندلی ها از سوق برسند ساعت ده و دوازده دقیقهصندلیها را با کمپرسی بهمن آورد.قاری برای شروع ب...
ادامه مطلب