امشب به رأس ساعتّ خاموشیِ بند
اینجا خدا در ماتمم گیسوی خود کند
ای کاش شب بود..آسمان بود و خدا هم
من بودم و تو بودی و یک ذره لبخند
روزی تلافی می کنی این روزها را
از دستهایت دور ماندم یار هر چند
جایی نمانده گم شود فکرم در اینجا
تا نخبه کُش ها نخبه ها را می شناسند
سروده 19-8-1397
یاسوج -زندان مرکزی-بند قرآن
پ ن:«قال ربِّ السِجنُ اَحَبُّ الیَّ مِمّا یدعوننی الیه(سوره یوسف: 33) (حضرت یوسف )گفت خدایا من زندان را از آنچه اینها مرا بدان فراخوانده اند بیشتر دوست می دارم...»
اردیبهشت...
ما را در سایت اردیبهشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 16:36